رئیس نظام پرستاری کهگیلویه عنوان کرد؛

 تاخیر ۱۵ ماهه در پرداخت مطالبات پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت

کاظم خشت زر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طولانی شدن زمان پرداخت مطالبات پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار کرد: در حالی است که پرستاران به وعده وزیر بهداشت دل خوش کرده بودند پرداخت این مطالبات به ۱۵ ماه رسید.
کد خبر: ۵۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 06 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کاظم خشت زر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طولانی شدن زمان پرداخت مطالبات پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار کرد: در حالی است که پرستاران به وعده وزیر بهداشت دل خوش کرده بودند پرداخت این مطالبات به ۱۵ ماه رسید.

رئیس نظام پرستاری شهرستان کهگیلویه افزود: هرچند گوش پرستاران از شنیده وعده های سر خر من در سالهای گذشته پر شده بود ولی انتظار می رفت با وعده وزیر بهداشت حداقل در خواسته پرستاران که پرداخت بخشی از مطالبات بود گشایشی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: در حالی که اصلی ترین مطالبه پرستاران که اجرای تعرفه‌گذاری پرستاری است هر سال به بهانه ای خاک میخورد، انتظار می‌رود حداقل در پرداخت مطالبات به حق پرستاران خلل و تعللی صورت نگیرد.

رئیس نظام پرستای کهگیلویه افزود: تاخیر ۱۵ ماهه مطالبات برای پرستارانی که در مناطق محروم با جان و دل مایه می‌گذارند و تنها منبع درآمد شان از طریق کار فشرده در این بیمارستان است گناهی نابخشودنی است.

خشت زر یادآور شد: علاوه بر تاخیر طولانی در پرداخت کارانه، متاسفانه شاهد تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق پرستاران طرحی و شرکتی نیز می باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار